| BroSafarii a întrebat:

Am creat un joc in C# cu Windows Forms.
Am setat caracterul ca atunci cand apas pe sagetile stanga, dreapta sa se miste stanga respectiv dreapta. Caracterul este o imagine de tip pictureBox.
Mai am o imagine pictureBox care cade (de sus in jos, astfel caracterul trebuie sa prinda pictureBox-ul care cade pentru a acumula puncte). Imaginile se misca cu ajutorul unor timere ( 1 pentru fiecare imagine).
Faza este ca atunci cand misca ambele imagini, acestea imi sacadeaza, parca imi merg in reluare (laggeaza). O instructiune utila pentru a nu mai sacada imaginile va rog? Funda celui mai eficient raspuns. Nu veniti cu raspunsuri aiurea. O zi frumoasa!

5 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ce deplasare (nr. pixeli) ai pus pentru imagine la o singură apăsare a săgeții?

| BroSafarii explică (pentru sierra1):

Diferă de la un scor la altul, cand punctajul creste cu 20, se mărește viteza, atât a caracterului cat și a obiectului care cade, caracterul inițial cu 10px, și obiectul cu 5px.

| sierra1 a răspuns (pentru BroSafarii):

10 px e mult. De aici apare sacadarea. Incearca sa umbli la delay (sleep) cât mai mic

| asdf2kpower a răspuns:

Redu timpul de apelare la timere.

| BroSafarii explică (pentru asdf2kpower):

Tinerele sunt activate mereu, altfel nu s-ar mai mișca cele două pictureBox-uri, iar intervalul este setat la minim (1), știu că dacă este mai mare intervalul se mișcă urât...