Ai dreptul sa-l returnezi si sa-ti dea alt produs.
Aceste simptome se intalnesc foarte des la televizoarele Samsung.
Daca l-ai comandat online si ti-a venit prin curier, ar trebui sa ai pe site si un formular de retur.
Daca l-ai cumparat personal din magazin, il duci inapoi, cu toate accesoriile sale si documentatia aferenta (ambalaj, bon fiscal/factura, manual de utilizare, certificat de garantie, telecomanda).
Daca stii ca nu l-ai bruscat sau nu l-ai scapat jos si ca a venit defect, va trebui sa fii pregatit. Pentru ca vanzatorul poate afirma ca vina iti apartine exclusiv, chiar daca nu i-ai facut nimic. Asta ca sa nu-ti dea alt produs in schimb.
Ii poti ameninta cu Protectia Consumatorului, daca se tin tare ca esti singurul vinovat.
Mergi la ei si le spui ca tie nu iti functioneaza.
nu spui nimic de faptul ca e spart.
ai ajuns acasa si nu functiona.
l-au spart ei cand l-au ambalat.
si nu te lasa dusa cu vorba.
chiar daca e posibil sa fii fost din cauza transportului.
au sa faca tot posibilul sa nu iti dea altul.
nu accepta reparatia. daca l-ai cumparat azi sau ieri, de exemplu, sunt obligati sa il schimbe sau sa iti returneze banii.
Daca ei l-au testat acolo (si asta e politica lor de fiecare data, la orice produs), e foarte greu de demonstrat ca s-a defectat de la sine. Conditiile de transport le-ai asigurat tu, dar poate s-a intamplat ceva pe traseu, pentru care vanzatorul nu are nicio vina.
Il poti returna pentru a fi verificat in service, dar daca vor putea depista ca a fost manevrat in mod necorespunzator, iti vor sugera ca reparatia se face contracost, si nu prin garantia primita.
La fel de bine poti avea noroc sa nu faca verificari in amanunt si sa-ti dea un alt produs (cazuri rare, dar care exista). Asta numai in situatia in care vei sustine ca s-a stricat de la sine si nu a fost vina ta.
Merita sa incerci! Daca merge strategia, bine! Daca nu, e o investitie pierduta!