Da, înseamnă că nu ai conexiune de voce (telefonică) prin internet, adică, nu ai conexiune la internet. VoIP este protocolul pentru comunicațiile telefonice prin internet (semnalul analogic, adică vocea, este convertită în semnal digital și transmisă mai departe prin internet către un server central al centralei telefonice, apoi către apelat). Dacă martorul (ledul VoIP este aprins sau clipește) este clar că nici conexiune la internet nu ai. Unde nu există internet, nu există nici VoIP. Dacă s-a întâmplat brusc acest lucru, încearcă să-ți scoți routerul sau modemul, ce ai tu, din priză, o jumătate de oră. Decuplezi mufa, o cuplezi la loc și-l pui in priza. Dacă tot nu ai internet, înseamnă că problema e de la stâlp. Trebuie să chemi o echipă în depanare și să verifice mufările și transmisia sau să se sesizeze din timp acest lucru. Sunt sigur că, pe linia ta, nu ești singurul. Toți ar trebui să fie afectați.
Eu cand sunam la digi si aveam beculetul rosu adica nu merge netu' imi spuneau sa dau reset la router. Poate iti trebuie cablu nou de la ei cum am eu fibra optica si router acum nu mai am probleme merge cum trebuie sa mearga internetul.