| Tudor2332 a întrebat:

Salut! Am o intrebare sa zic asa. Mai nou ma joc Ets2 si Microsoft Flight simulator, ambele jocuri care consuma ce e drept, insa nu sunt sigur daca e ok sa aiba placa temperatura de 82 de grade. Sigur in camera la etaj e foarte cald acum pe timpul asta, insa nu stiu ce sa zic, probabil e normal, placa are un singur fan, va las aici sistemul daca vreti mai in detaliu https://www.pcgarage.ro/sisteme-pc-garage/firstgear/gami ng-atlas/
Asa e, probabil am facut o greseala ca mi-am luat pc pre-build, insa stiti vorba aia graba strica treaba.
Pc-ul are un an si de cand il am, il mai cirat de praf din cand in cand, e prima oara sincer cand ajunge la 82 de grade, a mai fost in 78-79 acum ceva timp, imi e frica sa nu urce mai mult, ma gandeam sa schimb si pasta termo, dar nu stiu ce sa zic, fiindca sunt incepator, trebuie sa vizionez un tutorial ca nu stiu altfel:))
Ce credeti?

Răspuns Câştigător
| NLS a răspuns:

Se incalzeste pentru ca MFS are cerinte foarte mari, chiar si pe grafica low.
Pasta termica tine 4 ani cel putin, mai ales daca a fost aplicata de ei (dar banuiesc ca a fost direct de la producator).

Ce ar trebui mai degraba sa faci, e sa iti cumperi si inlocuiesti coolerul.

Carcasa ta suporta coolere pe aer pana la 160mm (pentru siguranta, as lua de maxim 156mm).

https://www.pcgarage.ro/......na-la-400/

Eu as opta pentru Scythe Mugen 6.
Cu ocazia asta poti schimba si pasta.
Recomand Arctic MX-6 (destul de ieftina si foarte buna).
Daca ti se pare scumpa, poti folosi si Arctic MX-4 2019.

Si da, investitia in acel PC a fost aproape sigur paguboasa.
Are piese destul de proaste, si pot paria ca a costat ceva.

| Tudor2332 explică (pentru NLS):

4200 acum un an

| NLS a răspuns (pentru Tudor2332):

Ce-i drept, nu e nici foarte mult, avand in vedere placa video, nici foarte putin.
Ce mai voiam sa adaug.
Daca te hotarasti sa schimbi coolerul, s-ar putea ca ventilatorul dintr-o parte sa nu incapa, din cauza RAM-ului.