| sayurik a întrebat:

Salut!
Am o problemă cu un televizor smart (marca fantomă TCL), care atunci când caut programele digitale, îmi găsește doar 8. Sunt în rețeaua DIGI. Am făcute toate setările corect: țara România, sursa TV, operator altele pentru că DIGI nu apare în meniu. Are cineva idee de la ce poate fi, e tv-ul de vină sau am nevoie de ajutor de la DIGI?

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Probabil nu ai setat acolo la cautare (cautare manuala) frecventa corecta de exemplu

uite un model de scanare https://s.digi.ro/......NiYjk1.pdf

e adevarat poate nu te ajuta nici TV-ul tau no name

| GabiDumitrescu a răspuns:

TCL nu e deloc marca fantoma. Ca nu e mare fis pe piata de la noi, e alta parte, insa fac anual zeci de milioane de device-uri din mai multe categorii, ajungind multe dintre ele inclusiv in SUA. In cazul tau, cel mai bine iei legatura cu Digi. Probabil nu ai slot CI+ sau nu e configurat cum trebuie.

| sayurik explică (pentru GabiDumitrescu):

Da, adevărul e că cei din magazin mi-au spus că e ceva marcă poloneză de calitate, și majoritatea clienților sunt foarte mulțumiți de ele. Ca să aibă și dreptate, am rezolvat problema, după ce am setat la căutare programe UPC, cu toate că nu sunt la UPC, dar le-a găsit pe toate. Mulțumesc!

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru sayurik):

Daca erai la UPC, trebuia sa dai cautare programe Digi. Ca la noi! Ma bucur ca ai rezolvat. happy

| Dorel73 a răspuns:

Aceeasi problema si la Mine, model TV : TCL 98P745. La initializarea televizorului dupa ce selectezi limba, la regiune trebuie setat Finlanda nu Romania.

| Adrian917 a răspuns (pentru Dorel73):

Multumesc! Un sfat foarte bun si a mers cand am selectat regiunea Finlanda.