Nu e de la injector, nu au treaba injectoarele, cred sa nu zic sigur e de la bujii sau nu stiu cum se numesc in romana, iti zic in engleza GLOW PLUG deci ceva asemanatoare ca si bujiile dar folosite pe motoarele diesel.Ce faci vezi ca ai un capac acolo deasupra scoti, si vezi injectoarele si ceva cabluri care duce la fiecare bujie de asta.Scoti cablu ala afara, iei un aparat de masura si masori citi volti trece.Ca si cum ai masura bateria.Trebuie sa pui borna rosie de la aparatu de masura pe plusu de la baterie si cu negru pui pe buzie in capu ei si trebuie sa iti dea voltajul bateriei exact.Ca sa stii mai intii verifici bateria vezi exact citi vlti arata.Sa zicem arata 12.6 volti. Acum pui cablu rosu de la aparatu de masura pe borna plus de la baterie si cablu negru pe capu bujiei si trebuie sa arate 12.6 si asa verifici fiecare bujie in parte. Daca una din ele arata zero sau arata 10 v sau oricum mai putin de 12.6 atunci acea bujie este rea si trebuie sa o schimbi. Dupa ce ai schimbat-o nu o sa iti mai dea mesaju ala cu check inection.Bafta.