| CCB24 a întrebat:

Am o problema legată de aplicația de Instagram. Nu mai reușesc sa ma loghez, este varianta de IOS. Specific ca ma pot loga pe browser și pe alt telefon dar in momentul când încerc pe aplicația telefonului meu îmi apare mesajul "Ne pare rău, a apărut o problema cu cererea ta". Va mulțumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Conecteaza telefonul cu un cablu de date.
Instaleaza-ti pe un calculator programul iTunes, intra in contul tau cu e-mail-ul si parola de iCloud.
Cand esti conectat cu telefonul, din programul iTunes de pe calculator verifica starea telefonului si sterge aplicatia "Instagram".

Daca nu te ajuta nimic, atunci reseteaza telefonul, dupa care setezi din nou si reinstalezi tot ce doresti.

ATENTIE!
La resetare se vor sterge toate informatiile si setarile ce le-ai pus pana acum, iar in final va fi ca si
venit nou din fabrica!

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Elimina aplicatia si instaleaz-o din nou.

| CCB24 explică (pentru Bula):

Am reinstalat-o de foarte multe ori?

| CCB24 explică (pentru Bula):

As încerca sa găsesc o metoda înainte de a reset, nu prea as vrea sa pierd de pe el toate datele?

| Bula a răspuns (pentru CCB24):

Ti-am scris: iTunes

| Bula a răspuns (pentru CCB24):

Conecteaza telefonul cu un cablu de date.
Instaleaza-ti pe un calculator programul iTunes, intra in contul tau cu e-mail-ul si parola de iCloud.
Cand esti conectat cu telefonul, din programul iTunes de pe calculator verifica starea telefonului si sterge aplicatia "Instagram".

Daca nu te ajuta nimic, atunci reseteaza telefonul, dupa care setezi din nou si reinstalezi tot ce doresti.

ATENTIE!
La resetare se vor sterge toate informatiile si setarile ce le-ai pus pana acum, iar in final va fi ca si
venit nou din fabrica!

| marinsakalu a răspuns:

Probabil este de la ei eroarea, dacā nu se rezolvā problema DEZINSTALEAZĀ/INSTALEAZĀ aplicatia.