| Spotylite a întrebat:

Salut! Am primit o tableta de la scoala AllView H1003LTE PRO, dar cum nu am mai folosit-o de ceva timp am uitat parola. Ce as putea sa fac?

9 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Ti ai batut joc de ea, aia nu este a ta nu trebuia sa i pui parolă, o duci inapoi la scoala ca daca o strici o platesti

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| tteo91 a răspuns:

Salut!

Dacă ai uitat parola pentru tableta AllView H1003LTE PRO, există câteva metode pe care le poti încerca pentru a o debloca.

1. Folosind contul Google asociat cu tabletă:
Încerca să introduci parola greșită de mai multe ori până când vi se va afișa opțiunea de a debloca prin intermediul contului Google. Dacă ai un cont Google asociat cu tableta și ești conectat la internet, poti introduce adresa de e-mail și parola asociate contului Google pentru a debloca tableta.

2. Folosind tastarea codului PIN:
Dacă ai configurat un cod PIN pentru tableta, poti încerca să deblochezi tableta prin tastarea acestuia. Dacă nu
îți amintiți codul PIN, poti încerca să introducii combinații comune precum "0000" sau "1234".

3.Efectuând resetarea tabletei:
Dacă niciuna dintre metodele de mai sus nu funcționează, o opțiune ar fi să efectuezi o resetare completă a tabletei. Înainte de a începe acest proces, asigurate că ai o copie de rezervă a datelor importante, deoarece resetarea va șterge toate datele de pe tabletă.

Pentru a efectua resetarea, urmărește acești pași:

Închide tableta.
Apăsa simultan butoanele de alimentare și volum (sus sau jos) până când apare ecranul de pornire.
Folosește butoanele de volum pentru a naviga și butonul de alimentare pentru a selecta opțiunea "Wipe data/factory reset" și apoi "Yes - delete all user data".
Aștepta până când procesul de resetare este complet și apoi selectați opțiunea "Reboot system now".
După ce tableta se repornește, aceasta va fi resetată la setările implicite de fabrică și vei putea să o configurezi din nou, inclusiv să iti alegi o nouă parolă.

| Spotylite explică (pentru tteo91):

Am încercat metoda 3, dar nu îmi apare opțiunea "Wipe data/factory reset"

Răspuns utilizator avertizat
| Spotylite explică (pentru Bubico2022):

Adică crima?

Răspuns utilizator avertizat
| tteo91 a răspuns (pentru Spotylite):

În acest caz, este posibil ca meniul de recuperare să fie diferit pentru modelul tău de tabletă. În funcție de model, este posibil să fie necesar să folosești o combinație diferită de butoane pentru a accesa meniul de recuperare și pentru a efectua resetarea.
Pentru a accesa meniul de recuperare și a efectua resetarea de fabrică a tabletei AllView H1003LTE PRO, urmează acești pași:

1: opreste tableta.
2. Ține apăsat butonul de volum în jos și butonul de pornire simultan timp de câteva secunde, până când vei vedea logo-ul AllView.
3. Când apare logo-ul AllView, elibereaza butonul de pornire, dar mențne butonul de volum în jos apăsat.
4. Meniul de recuperare va apărea după câteva secunde. Elibereaza butonul de volum în jos.
5. Foloseste butonul de volum pentru a naviga în meniu și selectați opțiunea "Wipe data/factory reset".
6. Apăsa butonul de pornire pentru a confirma acțiunea.
7. Selecteaza "Yes -- delete all user data" și apăsa butonul de pornire.
8. Aștepteapta până când tableta se va reseta la setările implicite de fabrică.
9. Selecteaza "Reboot system now" și apăsa butonul de pornire pentru a reporni tableta.

Bafta!