Atunci se poate să fie de la driver!
Încearcă sa ii dai un update sau să îl reinstalezi.
Dacă nu ai driverul intri pe
www.acer.com și acolo la suport ai categoria drivere/manuale intri pe ea și scrii modelul de laptop pe care îl deții și cauți driverul audio.
I. Daca folosesti ACELASI casti cu care a mai functionat inainte (!), atunci pot fi 3 cauze principale:
1. Programul de detectare-gestionare a mufei s-a blocat pe pozitie sesizata necorespunzator (a se deschide si verifica in programul de mixaj sunet a producatorului)
2. S-a defectat mufa mama din laptop (se schimba la un service)
3. S-au defectat castile (se incearca cu altul)
II. Daca n-ai mai folosit acele casti in laptop, atunci e posibil sa nu fie potrivita si acesta sa fie cauza ne-functionarii. Nu orice casca finctioneaza in orice aparat, chiar daca mufa tata intra in cea mama.
Daca le duci la un service, ei te pot ajuta sa depistezi sursa problemei.