Cu plăcere
Dacă situaţia nu s-a remediat după ce ai făcut "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" şi bateria era încărcată ( plină ), dar, totuşi, s-a închis telefonul, atunci este defect acumulatorul
Să mergi cu telefonul + încărcătorul la un Service pentru diagnosticare ( după care, cel mai probabil, va trebui să cumperi o baterie nouă ).
O zi frumoasă!
Bună!
Cel mai probabil, este o eroare de soft ( dar poate fi şi un defect al bateriei )...
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.com/samsung-i9100-galaxy-s2-hard-reset.html
http://www.hard-reset.org/......fety-step/
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9100-galaxy-s-ii/
http://factory-reset.blogspot.ro/......reset.html
http://www.tsar3000.com/....../index.php
Eventual, vezi şi metodele de la linkul :
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Dacă nu reuşeşti să rezolvi "problema", atunci duci telefonul la un Service.
Toate cele bune!
Cu plăcere
Dacă situaţia nu s-a remediat după ce ai făcut "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" şi bateria era încărcată ( plină ), dar, totuşi, s-a închis telefonul, atunci este defect acumulatorul
Să mergi cu telefonul + încărcătorul la un Service pentru diagnosticare ( după care, cel mai probabil, va trebui să cumperi o baterie nouă ).
O zi frumoasă!