Faptul că îți scrie pe AWB "AWB-ul a fost înregistrat de către expeditor" înseamnă că cei de la zalando au făcut AWB-ul pentru retur însă cel de la fan nu au reușit să îți preia comanda.
Din momentul in care comanda ta este preluată și sortata la ei la bun(sediul din judetul tau), abia atunci îți va apărea ceva la ei pe site.
Daca ești din oraș, recomand să te duci tu personal la sediul și să le lași comanda acolo, eu așa mai fac când nu vine curierul sa mi ridice comanda și nu zice nimeni nimic!
Bafta multa!
E complicat in perioada asta ca a fost black friday si probabil toti curierii intarzaie cateva zile.
Bună ziua!
În această situație, dvs. sunteți expeditorul, iar statusul se va modifica atunci când curierul va ridica coletul de la dvs.
Dacă curierul nu s-a prezentat la data stabilită, ar trebui să aveți în vedere că este posibil să vină următoarea zi.
Dacă nici următoarea zi curierul nu ajunge, ați putea face o reclamație, înregistrând un ticket in aplicatia SelfAWB, secțiunea Customer Support.
Dacă nu aveți cont in aplicația SelfAWB, puteți să trimiteți o solicitare insoțită de numarul de AWB pe adresa de e-mail: customer@fancourier.ro sau puteți apela la numarul de telefon 021. 9336/ tasta 3.