De ce nu-i suni?
Poate ca astepata piesa noua de la furnizorul din strainatate, poate l-au trimis deja dar nu l-ai primit tu.
De ce alegi calea lunga si anevoiioasa, cand poti afla rapid ce se intampla, cu un simplu telefon?!
Ai nervi, timp si bani de aruncat sa dai pe cineva in judecata?
Intra pe site-ul lor si vezi ce-i stipulat la Termenii si conditiile lor de service, ca nu-s idioti se lase descoperit, in situatii in care piesele de la furnizori intarzie, sau ei au cine stie ce problema tehnica.
Încearcă mai întâi să dai un email la Altex dar dacă nu răspund, poți face o plângere la ANPC.
Dacă produsul nu poate fi reparat într-un termen rezonabil (care este de obicei considerat a fi 15 zile calendaristice), ai dreptul să soliciți înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii acestuia.
Legea nr. 449/2003, art. 11:
„(1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul să solicite vânzătorului să repare produsul sau să-l înlocuiască, în fiecare caz fără plata, cu excepția situației în care această măsură este imposibilă sau disproporționată.
(2) Orice reparare sau înlocuire a produsului va fi efectuată într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului."
Minea_Alin_1999 întreabă: