Incepi de la utilizator, iti trebuie abonati si vizualizari la clipurile postate. Apoi vezi ce praguri pun, ca sunt mai multe etape prin care trebuie sa treci si pragurile astea (sunt de ordinul miilor de abonati etc) se mai modifica din cand in cand.
Iată noutățile:
dacă vrei să soliciți înscrierea în Programul de parteneriat YouTube, poți începe procesul doar atunci când atingi pragul de 1.000 de abonați și 4.000 de ore valide de vizionare publică în ultimele 12 luni;
poți solicita să primești o notificare atunci când atingi pragul.
Diferența de ore de vizionare din vechiul Studio de creație:
în trecut, afișam în vechiul Studio de creație orele de vizionare pentru videoclipurile publice, nelistate și private, astfel încât să stabilim eligibilitatea pentru YPP. A fost o greșeală, deoarece luăm în calcul doar orele de vizionare publică pentru YPP.
am corectat noul ecran de înscriere din YouTube Studio. Acum sunt afișate doar orele de vizionare publică.
Dacă ai început procesul de solicitare a înscrierii în vechiul Studio de creație, s-ar putea ca experiența ta să fie ușor diferită. Dacă anterior:
ai semnat condițiile Programului de parteneriat YouTube, am salvat acordul tău. Va trebui să te conectezi la contul AdSense sau să-ți creezi unul în YouTube Studio, după ce atingi pragul.
ai semnat condițiile Programului de parteneriat YouTube ȘI ți-ai conectat contul AdSense, am salvat acordul tău și detaliile AdSense. După ce atingi pragul, canalul tău va fi adăugat automat în coada de examinare pentru YPP.