anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut! Dacă sun la call center la Digi pentru că viteza internetului este mică (50 Mbps) și voi întreba dacă poate fi mărită cumva, se poate rezolva direct de la ei sau trebuie să vină la router?

6 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Viteza cuprinsa in contract este limita superioara la care este setata conexiunea ta.
Este asemaator cu autostrada, unde ai viteza legala maxima de 200km/h, dar tu ai o masina care abia atinge viteza de 80km/h.
Daca ai suspiciuni cu privire la viteza retelei, poti suna la Digi si ei pot verifica viteza maxima, daca se incadreaza in parametrii contractuali.
Insa, putine site-uri accesate functioneaza la viteza ta contractuala, majoritatea avand de deservit foarte multi utilizatori in acelasi timp, iar traseul pana la servere fiind chiar de mii de kilometrii.

| Simpatic a răspuns:

Pai e o problema la tine sau ai un plan de internet care atata viteza iti ofera!
este posibil sa necesite un alt abonament mai scump pentru viteza mai mare
Pentru viteza mai mare este nevoie sa treci la fibra optica!
Iar acesti 50 Mbps inseamna de fapt 6, 25 Mb/s, aceasta este transformarea!

| mrrRobert a răspuns (pentru Simpatic):

Păi am fibra optica de la Digi și am de 1000Mbps

| Simpatic a răspuns (pentru mrrRobert):

Inseamna ca este o problema la router sau de la ei, in orice caz poti cere ca cineva de la Digi sa vina sa faca verificari de rigoare, este gratuit, intra in masurile contractuale.

| king5151 a răspuns (pentru mrrRobert):

Deci ai abonament de 1gb dar tie iti descarca cu 50mbps. Pai e ok viteza.

| 7downkick a răspuns:

Depinde de ce infrastructura au ei sau daca ai tu probleme la router le vei putea face tu prin telefon daca nu vor trimite o echipa, tin sa mentionez ca nu platesti deplasarile ca vin sau fie ca pot sa ti l faca fie ca nu, mai bine sa iti vina o echipa o sa te ajute mai bine