Toate?
Plătești comanda, ei îți împachetează produsul, îl predau la posta, și urmează să sosească la dumneavoastră. Dacă intra într-un depozit de-al lor din UE, si abia apoi se retrimite la dumneavoastră, atunci nu plătiți nimic, indiferent de valoare. Se considera a fi venit din UE. Pentru asta trebuie să selectați la modul de livrare, EU Priority Line. Mă rog, nu prea exista modul acesta de livrare, însă depinde de noroc.
Dacă ajunge direct din China, atunci pentru un colet de 20 de euro nu plătiți nimic, însă dacă depășește 20 de euro plătiți taxă vamală.
Am citit mult despre asta. M-am documentat si eu in trecut. Cred ca merit o fundă, nu?
Sper ca te-am ajutat.
Bună!
Plata produselor se realizează doar cu cardul de credit. După ce îți vei pune produsele în coș aplicația îți va arăta unde să introduci numărul de card.
Livrarea este mai înceată decât pe ebay pentru ca majoritatea produselor vin din China și de obicei sunt transportate pe vase maritime, camioane, avion etc.
Spun din experiență că există posibilitatea ca produsul pe care l-ai comandat să se piardă pe drum, în cazul acesta îți poți cere banii înapoi de la vânzătorul de la care ai cumpărat produsul. După ce ai confirmat plata cu cardul în secțiunea My orders îți vei vedea produsele comandate cât și Tracking-ul lor ( unde se află în acel moment de la expediere), de asemenea lângă căsuța de Tracking vei avea încă o căsuță cu denumirea Confirm order received, asta înseamnă: confirmă faptul că ai primit comanda, pe acestă casuță trebuie să dai click când îți primești coletul în mâna ( îl ridici de la poștă, dar nu de la un ghișeu obișnuit, trebuie să întrebi de unde se ridică coletele din afara țării). Atunci când plasezi o comandă vânzătorul îți dă un număr de zile în care ar trebui să ajungă comanda la tine, dacă după numărul acela de zile încă nu ai primit-o ai dreptul să îți ceri banii înapoi apăsând căsuța Open Dispute.
Sfat: Când vrei să achiziționezi un produs caută să vezi dacă l-a mai cumpărat cineva, unii postează și poze ale produsului respectiv la secțiunea Customer Reviews care e mai jos de produs. De asemenea caută vânzători cu un feedback de 99% ca să te asiguri că vânzătorul respectiv e cinstit cu returnatul banilor și cu livrarea produselor. Seller-ul îl găsești la căsuța Go to store a produsului pe care vrei să îl cumperi.
Ai grijă la costurile de livrare, unele produse sunt livrate gratuit, pe când altele au impuse în preț costuri de transport. Dacă comanzi produse sub 10 euro nu va trebuii să plătești nimic la poștă, dar tot ce ține de sume mari este taxat cu bani în plus, așa că limitează-te la lucruri micuțe. Eu am comandat de multe ori și mi-am primit produsele, dar am avut și unele care nu au mai ajuns, așa că mi-am cerut banii înapoi și i-am primit. Îți sugerez să îți instalezi pe telefon o aplicație la care să fie conectat cardul bancar cu care plătești ca să poți verifica dacă ți-au fost virați banii înapoi în cont. Pentru activarea acestor aplicații trebuie să mergi la bancă iar în istoric aplicația îți va arăta tranzacțiile.
Cam asta ar fi tot. Sper să îți fie de folos.
anonim_4396 întreabă: