Pe S8-ul meu in settings/about/status/device stus scrie Official
sper ca ai ceva asemanator, iar daca nu ai reusit, foarte putin probabil sa se fi schimbat status-ul
oricum, este LEGE Europeana relativ la garantie cum ca modificarile software nu afecteaza garantia
asa ca eu te sfatuiesc sa te duci inapoi si sa nu zici nimic de root, eventual, da-i oricum un reset inainte, doar ca sa fii sigur
daca te incadrezi in returnare (ai facut comanda on-line si nu au trecut 14 zile calendaristice de la livrare) atunci nu cred ca o sa ai probleme
Am mai primit un raspuns asemanator pe un alt forum. Deci, multumesc! M-am uitat in setari, dar nu scrie ceva de oficial. Oricum îi dau un reset precum ai zis. Si eu m-am gandit la ceva asemanator. Oricum nu am reusit sa-i fac root-ul. Mi-a dat fail (eroare) la sfarsit. Ar trebui sa fie Ok, precum ai zis si tu. Cu Respect! Mersi pentru raspuns.
Asa m-am gandit si eu. Asta îmi este invatare de minte.
Nu am mai returnat-o. Am citit mai multe comentarii pe Google. Unele persoane au dus produsul la retur si nu au mai primit banii si nici produsul înapoi. Nu vreau sa-mi iau o teapa si nici sa ma judec cu ei. Astept sa-i dea lui Mama la abonament o tableta. Sper sa fie buna! Multumesc celor care m-au ajutat. Cu respect, numai bine!