Dreapta jos, contul meu (in aplicație)>Genius>undeva mai jos găsești "detalii abonament genius" și ai posibilitatea sa îl anulezi.
Bafta!
Mersi frumos, chiar nu văzusem prima dată că pot să îl anulez de acolo.
Eh,știu ce zici, am fost și eu pățit de asta știu
Mă bucur că te-am putut ajuta!
Buna. Pentru mine nici aceasta varianta nu este valabila. Ce pot face
Te duci in chatul eMag, vorbești cu Dana și apeși următoarele opțiuni
Retur produs>modificare fisa de retur și explici despre ce este de fapt situația și cam asta e tot
Poti sa scrii de mai multe ori consecutiv in acel chat si vei fi preluat de un operator uman pana la urma. Nu am incercat pe eMAG neaparat ci pe alte platforme si asa este procedura.
Daca iti da mesaje in interiorul chat-ului de genul " a fost mesajul folositor etc" tu dai nu in mod repetat si vei fi preluat de un operator!
anonim_4396 întreabă: