Ai incercat sa intri pe contul de ID/Email? https://login.yahoo.com/, daca da si nu iti merge, poti face o reclamatie aici:
Http://io.help.yahoo.com/......tact/index
Select a product: Yahoo account Select a category:Password and sing in Select a sub-category: unable to sing in
Still need help?
If you are still looking for answers, you can …
Selectezi: Email a Support Agent
Acolo descri problema, in limba engleza, spui exact ceea ce se intampla.
Umple corect toate casutele si ai grija sa formulezi o descriere cat mai detaliata.
Daca ai posibilitate poti trmite si o imagine cu eroarea care iti apare, atunci cand iti apare eroarea,
apesi dupa tastatura: Print Screen (PrtScn/SysRq), deschizi programul Paint (Click the Windows Start, button Select
Programs (or All Programs), Select Accessories,
Select Paint), dupa ce s-a deschis Paintul, apesi simultan dupa tastatura Ctrl+V si o sa vezi ca o sa-ti apara
imaginea in paint, dupa care salvezi imaginea (Save as), in format JPEG. Si o incarci unde scrie Attach Screenshot.
Pai va trebui sa raspunzi la intrebarile de securitate. Poate a incercat cineva sa intre peid tau.
Ca raspuns la intrebarea ta, iti pot spune ca Yahoo! Inc.este intr-un continu proces de mentenanta si imbunatatire a serviciilor, cu parere de rau, aceste intreruperi nu sunt anuntate, nu exista un program, un exista o ora, deoarece totul se face fara oprire, apar probleme peste probleme, fie ca este vorba de atacuri din partea persoanelor care au nevoie de informatii sau din cauza unor evenimente neprevazute, aceste probleme apar la fiecare minut, adica se stie ca exista o problema si ca va fi rezolvata, dar nu ti se poate garanta cand. Asta ar fi o prima problema in ceea ce priveste accesul la contul de mail Yahoo!, dar pot exista multe altele. Ce as putea sa-ti recomand este sa faci, cand intampini astfel de probleme, este sa stergi: Temporary Internet files, Cookies, A history of the websites you've visited, Info you've entered into the Address bar or websites Saved passwords, Temporary info stored by add-ons, faci asta prin Control Panel-Network and Internet-Internet Options-General-Browsing history-Delete. (pentru Internet Explorer).
In ceea ce priveste intrebarea secreta, nu prea cred ca poti face ceva, trebuie sa ti-o amintesti, deoarece intrebarea este singura modalitatea de recuperare a parolei corecte, dar incerca si fa o sesizare, poate te vor ajuta.
Ai grija ca daca introduci parola sau intrebarea secreta de mai multe ori gresit, ti se blocheaza contul pentru 24-48 ore!
Incearca asta:
Deschide Internet Explorer, du te la Internet Options, security, advanced si bifeaza casutele use ssl 3.0 si use tls 1.2
FloFlorentina întreabă: