La școală nu faci C++, crede-mă.
Ăla e o corcitură de C și C++, nu e nici POO, nici programare low level. E un fel de două feluri.
Ca să știi să programezi în uneral trebuie să știi C++, și mai exact POO, da, adică C PLUS PLUS, nu C-ul ăla de la școală, și trebuie să știi destul de bine și să fii familiar cu concepte precum moștenire, suprascriere, supraîncărcare și multe altele.
Asta înseamnă că trebuie să visezi ce se face la liceu și să știi multe alte chestii. Și până să înțelegi cum stă treaba cu unreal engine, e cu totul altă treabă. Practic tu în unreal ai niște clase gata făcute și trebuie să știi cum să lucrezi cu ele, și trebuie să cam știi măcar în mare care sunt clasele alea și cam ce știu să facă (probabil nu știi nici ce e o clasă, dar hei).
Pe scurt, țintești mult prea sus. Treaba se ia pas cu pas. Recomand să înțelegi întâi materia ce se face la liceu și să fii stăpân pe ea, după să te apuci de poo.
Și pentru poo aș recomanda Java mai degraba, e mai simpluț să înveți java decât C++ pentru început și după îți e ușor să treci de la Java la C++. Și mai bine ai renunța la ideea cu uneral, lol Mai bine rămâi pe java și faci jocuri pe Android, e mai simplu, mai puțin de lucru și poți face profit mai ușor (cu unreal mai greu, plus că îți trebuie licență, care costă ceva, și dacă vrei să faci un joc în unreal engine pe care lumea chiar să îl cumpere....asta nu prea o poți face de unul singur decât în câțiva ani buni și dacă ești super tare și știi ce faci)