| RayKzor51 a întrebat:

Salut, tatal meu a intampinat o problema, pe 16 aprilie i s-au luat 4 euro de pe card ca cica si-a facut abonament la Netflix, dar nu a facut asta si tot atunci cand ne-am uitat la notificari i s-a schimbat emailul si numarul de telefon pe care le folosea pentru Netflix.
Cand isi facea abonament la Netflix, ii aparea notificare pe aplicatie (ING) daca e de acord cu plata, dar acum nu i-a mai aparut.
El nu si-a facut niciun abonament pentru Netflix si i s-a modificat email-ul, nu il mai poate folosi.
Care e problema? Ce ar trebui sa faca?

5 răspunsuri:
| Lioana a răspuns:

Sa scrie problema la adresa de contact a site-ului Netflix.
Poate reclama si la banca plata ca nefiind autorizata de el.

| sierra1 a răspuns:

Deși e puțin probabil să fie așa cum spui (deși bănuiesc cum că intr-un fel sau altul a făcut abonamentul)

Poți anula contul Netflix oricând - anularea o faci din Pagina principală de Asistență "Anulează abonamentul de difuzare online"

.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Adica el avea cont de Netflix da nu il platise sau cum?

| dullcat a răspuns:

Buna.Propun sa intri direct pe siteul lor, ai optiune de chat live si rezolvi repede.Eu am procedat asa pentru alta problema, cu mama mea si contul ei, dar s-a rezolvat imediat, chiar au fost amabili.Ai optiune si sa suni.


Au si scris despre asta,, Securitatea contului este importantă pentru Netflix. Dacă ai primit un e-mail care te informează că adresa ta de e-mail a fost modificată și tu nu ai cerut această modificare, te rugăm să ne contactezi.''

https://help.netflix.com/ro/contactus

| johnnny123 a răspuns:

Mai întâi spui
"ca cica si-a facut abonament la Netflix, dar nu a facut asta "

Apoi spui
"i s-a schimbat emailul si numarul de telefon pe care le folosea pentru Netflix"

Deci până la urmă avea sau nu avea cont de Netflix?

Dacă și-a făcut cont, atunci Netflix își trage bani lunar din contul introdus acolo fără să-ți mai ceară vreo confirmare. Dar poți opri asta oricând.