Inca ceva, am gasit pe youtube un video in care cineva a avut tot problema cu zgomot puternic la stoarcere https://www.youtube.com/watch?v=f7vcz__Iekc. Intrebare : acel defect la flansa antimoniu nu se poate vedea din interiorul tamburului? Adica ceva la nituri/carcasa, nu stiu?
Ceva rulemnti, tu ii vezi bine dar la viteza aia orice deviatie se simte.
Cand o montezi, vezi sa nu-ti frece ceva de partile in miscare.
Nu sunt rulmentii, stiu prea bine cum arata si cum se simte un rulment defect.
Smirglueste atunci un pic curealua de transmisie unde face contact cu fulia, nu prea vad sa faca o diferenta(sa nu patineze).
daca tot la fel face, atunci electromotorul e de vina, ai verificat si rulmenti lui cu statorul?
Hm, la statorul motorului nu m-am uitat.
In general huruitul masinilor de spalat mai ales la stoarcere vine de la rulmenti.Pe degeaba la mana rulmentii sunt ok, ei in timpul functionarii si mai ales la stoarcere se incarlzesc.La incalzire bilelel se dilata si.....de aici huruitul.De mentionat asta se intampla cand sunt uzati.De aceea unde sunt turatii mari se folosesc rulmenti cu C3.Adica sunt facuti sa nu se blocheze la incarzire bilele din el.Dar la spalat normal se aude un sunet ciudat sau nu?
Avand in vedere ca ai desfacut-o, poti sa incerci dupa stoarcere sa pui mana pe rulmentul de la cuva si sa vezi daca ARDE.Cald este oricum.ATENTIE CAND PUI MANA SA NU TE ARZI! Ideea este ca daca tot ai desfacut si ai dat jos rulmentii puteai sa-i schimbi.Nu sunt o avere undeva la 50 ron ambii.
Dar vorba lui KillaNoFilla... electromotorul.
O zi buna
alexandrahvf întreabă: