Daca mai e in garantie cel mai bine e sa il duci inapoi de unde l-ai cumparat si sa le explici problema. Ei ori o vor rezolva, ori iti vor da un alt telefon identic cu cel pe care il ai.
Daca tot continua, inseamna ca e o problema tehnica, pe care nu o poti rezolva tu. Cel mai bine e sa te duci la magazinul de unde l-ai luat, sa vorbesti cu ei, sa scrii un proces verbal, ma rog, mai multe chestii, si ti-l vor trimite in service, ti-l vor schimba sau iti vor da banii inapoi. IN general, mai intai il trimit in service, dar daca dupa ce il primesti inapoi tot nu functioneaza cum trebuie, poti sa te duci la ei sa faci "scandal" sau sa trimiti o reclamatie la protectia consumatorului, daca nu sunt rezonabili sau neseriosi. Oricum, cand il trimiti in service trebuie sa scrii ce problema are si ca "telefonul nu functioneaza conform instructiunilor/ indicatiilor".
Mai multe informatii gasesti pe http://consumatoreuropean.ro/? gclid=CLKnouTjvbUCFUjwzAodaHoApQ
care te vor ajuta. :D
anonim_4396 întreabă: