Daca ai nevoie de 2 Office separat (cu toate ca nu vad sensul), atunci instaleaza Libre Office sau Apache OpenOffice.
Ambele au multe functii si sunt mai practice decat MS Office 10.
In plus exista si versiuni portabile a Libre Office:
https://www.libreoffice.org/download/portable-versions
Nu, nu merge. Trebuie sa dezinstalezi versiunea pe care o ai. Altfel nu merge sau oricum isi da upgrade. Ca sa faci cum vrei tu trebuie sa pui alt Windows pe langa ala, sa faci dublu boot. De exemplu lasi 7 cu Office 2010 si faci un dublu boot cu un XP si Office 2003.
Daca nu vrei dublu boot, atunci instalezi un Virtual Box in care sa pui un XP si sa instalezi Office 2003 in acel XP. Dar asa merge mai greu si oricum te complici.
Ca sa stii ceva concret le poti instala pe toate 3 fara nici o problema. Eu am si 2003 si 2007 si 2010, il aleg pe care il vreau din meniu si merg fara probleme
In teorie DA, am incercat asa ceva
si cine a intrebat "de ce"
PENTRU CA NU E ACELASI OFFICE
a fost o diferenta foarte semnificativa in interfata si modul cum se folosete MS office intre 2003 si 2007, iar eu tin minte ca am instalat binemercic pe vremea aia si mergeau amandoua
insa nu garantez, e foarte veche ideea, iar tu ar trebui sa renunti cu brio la 2003 si sa inveti 2007 sau mai sus (nu sunt mari diferente de interfata pana la 2016 si 0ffice365 sau cum se numeste ala "inchiriat" on-line), chiar motivul pentru care sunt sigur ca esti obligat e faptul ca nu poti deschide documente de office 2007 sau mai sus pe office 2003
morala: NU TE MAI AGATA DE TRECUT
cont2 întreabă: