Salut! Am aceiasi problema de 2 saptamani am un Bon de deranjament deschis sa vina o echipa de la Tehnic sa repare problema si nu au venit.
In Cazul dpasiri termenului de 72 de ore de la sesizare Telekom se obliga sa aplice reducere pe factura. Ex eu astept de 2 saptamani sa vina si ei nu vin daca trece 1 luna de la sesizare pentru 1 luna eu nu voi plati daca vin peste 20 de zile eu voi primi reducere pentruacele 20 de zile. Da se poate rzilia Contractul ii suni si le spui ca:
In conformitate cu Prvederlile Legale mai precis Termenii si Conditiile din Contract doresti Rezilierea lui fara taxe intrucat Telekom Romania nu si-a respectat Obligatiile. Vezi ca in Contract scrie ca Nu Garanteaza Viteza si serviciile si este posibil sa iti reproseze acst aspect insa le spui ca tu ai cerut sa vina o echipa Tehnica si nu au venit. Viteza de internet se imparte la 8 ori 9 deci daca u in contract ai o cideza de 20mbps nu inseamna ca in realitate ai aceasta viteza iar pentru a functiona mai bine când ii apelezi cerele sa faca Resetarea de Ruter din Sistemul lor, eu când nu imi mereg asta fac apoi merge super
Mult Succes!
Nu este asa eu am banda de 6 mb in cantract si de 3 saptamani am banda de 1 mb jumate am sunat de nenumarate ori... si pana la urma au spus ca au niste problema cu nu stiu ce si au dat termen ca se rezolva pana pe 6 luna aceasta in caz ca tot nu se rezolva l-as putea rezilia?