Din moment ce ai contract cu ei, ei sunt obligati sa iti asigure serviciu.Suna la TELEKOM, precizeaza ca atunci cand aveai modemul vechi aveai semnal iar cu cel nou nu ai.Tu nu trebuie sa ceri modemul vechi trebuie doar sa le spui ca vrei sa iti asigure semnalul! Iar obligatia lor contractuala e sa iti asigure nu numai semnal bun ci semnalul din contract(adica viteza).Si spune ca daca ei nu pot sa iti asigure semnal, foarte bine anulezi contractul(contractul se anuleaza in momentul in care servicile nu sunt asigurate). Vorbeste dur dar civilizat si foarte sigur pe tine
Exista niste tehnici cu care sa maresti semnalul Wi-Fi si sa-l directionezi folosind folie de aluminiu + carton, sau doze de bere... cauta putin pe youtube. Alta solutie ar fi un alt router cu putere mai mare, pe care-l vei lua separat, pe cheltuiala ta.
Nu cred ca o sa-l mai vezi pe cel vechi. Ia legatura cu ei si explica-le problema, poate exista o solutie
Lavinia_Cristina_ întreabă: