Pentru asistenta va rugam sa apelati serviciul de relatii cu clientii NextGen la numarul 021.569.00.10 (pentru Bucuresti si Ilfov) sau 03xx.564.400 ( unde xx reprezinta prefixul judetului in care aveti activate serviciile).
Pai daca provideru iti livreaza conexiune cu IP dinamic, crezi ca faci ce vrei tu? Faci ce vrea el, ca de aia iti da net. Nu-ti convine, te muti la altii!
PS: Jipa95 iar abereaza... daca dai "ipconfig" nu ti se schimba ip-ul, doar ti-l afiseaza! Si e vorba de IP-ul din reteau locala, nu ala care te intereseaza pe tine!
Du-te la start, si scrie in bara de search ipconfig, ar trebui sa ti se schimbe ip-ul.
Ala nu ai cum sa il schimbi, pentru ca e IP-ul routerului din fabrica. Nu stiu cum sa-ti explic exact, dar e indeajuns cat sa-ti faci o idee. Ia intra pe site-ul pe de mai jos sa vezi ce IP ai.
http://whatismyipaddress.com/
Nu ma refer la ip-ul 192.168.0.1,am spus doar ca ala e site-ul routerului, si de acolo am incercat sa schimb ip-ul meu, de la firma romtelecom(nextgen), adica 188.175.188.173
Tu ai zis ca ai IP dinamic. Ca sa verifici asta intri pe site-ul dat de mine, te uiti la IP, dai restart (sau deconectezi si reconectezi firul de internet) si te uiti din nou pe acel site, la IP, sa vezi daca e similar. Daca nu, atunci s-a schimbat, e dinamic. Daca e acelasi, atunci e static.