| RickGrimes a întrebat:

Am un router-wireless TP-LINK de la firma de internet NEXTGEN (Romtelecom), am intrat pe site-ul routerului, 192.168.0.1,si am ip dinamic,si vreau neaparat sa mi-l schimb,dar nu stiu cum crying. Am dat disable/enable la Ethernet Driver,la net,am inchis si am deschis routerul (de pe butonul ON/OFF),si am incercat si pe site,m-am dus la Network,wan,iar acolo aveam o optiune la dinamic ip,status parca,si dadeam Renew, dar acelasi ip in continuare! Vreau neaparat sa mi-l schimb crying

6 răspunsuri:
| TelekomRO a răspuns:

Pentru asistenta va rugam sa apelati serviciul de relatii cu clientii NextGen la numarul 021.569.00.10 (pentru Bucuresti si Ilfov) sau 03xx.564.400 ( unde xx reprezinta prefixul judetului in care aveti activate serviciile).

| K0sti a răspuns:

Pai daca provideru iti livreaza conexiune cu IP dinamic, crezi ca faci ce vrei tu? Faci ce vrea el, ca de aia iti da net. Nu-ti convine, te muti la altii!

PS: Jipa95 iar abereaza... daca dai "ipconfig" nu ti se schimba ip-ul, doar ti-l afiseaza! Si e vorba de IP-ul din reteau locala, nu ala care te intereseaza pe tine!

| Jipa95 a răspuns:

Du-te la start, si scrie in bara de search ipconfig, ar trebui sa ti se schimbe ip-ul.

| miTzuliK93 a răspuns:

Ala nu ai cum sa il schimbi, pentru ca e IP-ul routerului din fabrica. Nu stiu cum sa-ti explic exact, dar e indeajuns cat sa-ti faci o idee. Ia intra pe site-ul pe de mai jos sa vezi ce IP ai.

http://whatismyipaddress.com/

| RickGrimes explică (pentru miTzuliK93):

Nu ma refer la ip-ul 192.168.0.1,am spus doar ca ala e site-ul routerului, si de acolo am incercat sa schimb ip-ul meu, de la firma romtelecom(nextgen), adica 188.175.188.173

| miTzuliK93 a răspuns (pentru RickGrimes):

Tu ai zis ca ai IP dinamic. Ca sa verifici asta intri pe site-ul dat de mine, te uiti la IP, dai restart (sau deconectezi si reconectezi firul de internet) si te uiti din nou pe acel site, la IP, sa vezi daca e similar. Daca nu, atunci s-a schimbat, e dinamic. Daca e acelasi, atunci e static.