Nu are nimic, azi citisem manualul masinii si zicea cand nu e in folosinta un termen indelungat automat ea e in modul protejat isi inchide circuitele electrice izolandule sa poata porni bine cand se doreste na. acum tu daca dai bateria jos si o pui dupa aia va merge bine numa sa nu fie congelat laptopul si vezi in manual ca zice la ce temperatura poate sa stea
Frig bocnă = criogenare.
După decongelare = adio laptop.
Deaia e manualu de utilizare sa fie citit si stie la ce temp trebuie mentinut.
Dar cine să-l citească?
Prea multe cuvinte scrise pe pagina, fără poze unde sa dea likeuri...
Frigul excesiv nu ii va face rau laptopului, la urma urmei, e un desktop portabil, ceea ce presupune si transportarea lui in conditii extreme, de cald sau frig. Insa va fi o problema pentru baterie daca va sta mult timp in frig. S-ar putea sa o pierzi.
Cea mai mare grija a ta insa sa fie umezeala. Impreuna cu frigul duce la condens, si in timp asta poate distruge laptopul daca e permanent. Ideal ar fi sa il infasori in ceva care absoarbe bine umiditatea.
Nu e normal, ii distrugi bateria și nu numai. Nu îl poți lasa intr-un loc mai ok?
Il lasi in camera unde ai caldura, pui ceva pe el si il lasi undeva sus pe un dulap, nu e ok sa il lasi in frig
La prima pornire, ai făcut un scurt circuit și l-ai ars. Nici prin gând să nu-ți treacă să-l lași iarna in frig, după aceea intri în casa, se face condens, l-ai băgat în priză, l-ai pornit și asta a fost.
Ia-l cu tine, in general nu se țin la temperaturi de peste +40 °c / 0 °c.
În al doilea rând, daca se lasa un frig năprasnic, îți îngheață ecranul (pixelii)
Pentru ce spui tu in privinta condensului, nu trebuie tinut mult un aparat in frig ca sa apara. Ori, un laptop e facut pentru transport, deci va avea de-a face cu frigul si condensul (ce faci, daca mergi la job cu autobuzul nu poti sta in statie 10 minute la - 10 grade pentru ca ai laptopul cu tine? ). Si de aceea e bine ca orice aparat nefolosit iarna si scos in frig sa fie lasat minim 15 minute la caldura pana ce i se da drumul. Dar dupa aceea nu poate fi o problema.
Eu l-am lasat 2 zile in masina acum cand noaptea erau 7-8 grade si abia a mai pornit. Dupa cateva nopti la -15 grade cred ca e praf.