Prima optiune este sa il restartezi (il scoti din prinza, il lasi cateva minute, dupa care il bransezi).
Daca nici dupa asta nu ai net, va trebui sa te conectezi la el (http://192.168.0.1 sau http://192.168.1.0 sau http://192.168.1.1 - de obicei scrie pe el sau in carte unde sa faci autentificarea) si poti verifica daca sunt erori de conectare sau face un trace/ping (incearca pe ip 8.8.8.8) si daca nu raspunde inseamna ca este o problema la retea si nu ai ce face decat sa astepti sa remedieze ei problema.
Mersi pentru ajutor, din pacate nu merge, astept pana luni cand va veni cineva sa il repare
Incearca totusi sa te conectezi la el pentru administrare si astfel poti sa iti dai seama oarecum daca este o problema la el sau la retea. O sa iti ceara user si pass (pe care le gasesti in cartea lui sau in contract). In zona de "logs" poti vedea daca a reusit sa se autentifice la Telekom sau nu iar daca a reusit, inseamna ca problema este intre router si calculator (cablu sau windows). Incearca sa dai disable/enable la network connection (LAN sau Wifi, depinde cum esti conectat) iar daca langa ceas (systray) ai un X rosu, inseamna ca ai o problema cu cablul care iese din LAN si intra in PC/laptop. Daca ai un triunghi galben, problema este intre router si reteaua Telekomului si atunci nu ai ce sa faci decat sa suni la ei sa le spui simptomele.