anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Aseara am instalat Windows 8.1.
Dupa instalarea cu success am inchis PC-ul si m-am culcat.
In dimineata asta cand ma trezi instalai driverul video din Manager Dispozitive stiti voi dadui actualizare driver si se instala cu success.
Nu asta este problema... Problema e ca nu imi gaseste driver pentru Sunet, stiu sigur ca aveam VIA, mersai pe pagina oficiala, imi cautai un driver dar nu stiu ce sa completez la al patrulea camp : Select your driver product
Am cautat si in dxdiag dar nu stiu cu ce sa completez...
P.s : E prima oara cand instalez un Windows si sunt incepator, daca e ceva ci BIOSu nu mai posatati raspunsul ca stric PC-ul de tot xD
Dau Funda Mare Cat RUSIA!

Răspuns Câştigător
| K0sti a răspuns:

Mamaaa, le facusi varza. Ce spusai eu sa faci? Nu ma face de ras ca esti oltean de-al meu si te iau de mot! Inca o data. Cauti modelul placii de baza, ala de zici tu ca ti-l arata in dxdiag si cauti la producator driverele ei. La Asus, la Gigabyte, etc. Pricepusi?

Sa-ti dau un exemplu: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2843#dl

DIn cate vezi ai mai jos driverele! Alegi sistemul de operare si le downloadezi. Simplu!

15 răspunsuri:
| DeyCj a răspuns:

Driver-ul audio se instalează daca și numai dacă nu ai sunet în Pc. Dacă se aude sunet în Pc ai deja driverul instalat.
Daca vrei și managerul de sunet(inutil) de la realtek, îl gasești în Automatic updates/optionals updates
Succes

| AleXu224 a răspuns (pentru DeyCj):

Oh doamne ma instalai alt Windows si mi se stearsa Driverul si ala de la Microsoft nu mere, si plus de ce as mai fi pus intrebarea daca aveam sunet?
Incerc acum sa vad daca gasesc ceva in Windows update

| DeyCj a răspuns (pentru AleXu224):