| ALEXXXL19 a întrebat:

Salut TPU.
Sunt pe aici sa dau cateva sfaturi dar sa si primesc.
Am un laptop Acer Nitro 5 AN515-54 recent am observat ca se descarca bateria cand il forjez adica multe operatiuni in acelasi timp iar procesoru i5 gen9 9300H care e la 2. 40Ghz ajunge la 4. 1Ghz dar aici intervine am facut o mica modificare dintr-un soft si ajunge la 4. 6Ghz in rest nimic e conectat tot timpul la incarcator deci acei 150 wati sa ii ajunga,.
Intrebarea e de ce se descarca bateria nu cu mult 20 procente dar se incarca inapoi dupa ce il las in pace.
Fuctioneaza bine n-am sacadari sau erori.

10 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu mai face multe operatiuni in acelasi timp. Ii trebuie energie mai multa pentru asta. Nu ti se pare logic? Tu cand alergi la deal nu obosesti mai repede decat daca ai alerga pe drum drept?
Sau tu stai numai in fata laptopului?

| ALEXXXL19 explică (pentru darrio2007):

Pai de cam doua saptamani stau prin fata lui sunt in concediu medical inca doua operati la catastiv am 11 pana auma si sttau acasa afara nu pot iesi e covidu plus frig sunt in strainatate, da dar parca nu am patit asta inainte laptopu e luat prin august parca anul trecut

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pune din windows la power saving options. 150 de wati e enorm

| ALEXXXL19 explică (pentru anonim_4396):

150 wati e putea incarcatorului care logic ca nu e folosita tot timpul doar cand are nevoie,

| anonim_4396 a răspuns (pentru ALEXXXL19):

Vezi in resource manager cat consum ai. Poate ai adus procesoru de la sub 20 la 45 de wati, si atunci normal ca arde bateria. Cam asa e cand faci oc. Ar trebui sa ii pui doar la single core boost mai mare

Are procesoru TDP de 45

Si e consumu mai mare decat primeste prin cablu? Daca e atunci nu-i ok