Nu ai precizat in ce bani sa te incadrezi pentru ca asa iti recomand un canon 1D mark IV care e vreo 300 milioane. Aparatele foto se incadreaza in 2 mari categorii. Compacte si DSLR. DSLR-urile sincer sa fiu sunt cam pentru profesionisti, nu sunt chiar pentru amatori. Eu recomand pentru inceput si avand in vedere ca vrei si putina calitate un sony. Depinde acum si cati bani ai. Cat despre megapixeli cum zicea un alt coleg pe aici pe site e mult de discutat. Daca iti iei o cameram cu "spemii" de megapixeli pe un senzorel cat unghia o sa ai o imagine foarte detaliata a "erorilor" de fotografiere. Imagini neclare, luminate prost si in general slabe calitativ. Eu sincer sa fiu am 10mpx pe un aparat compact iar un prieten de al meu are 6 mpx pe un DSLR. Nu zici ca pe aparatul lui pozele ies mai clare decat pe al meu? Dc? Tocmai pentru ca la el senzorul este MULT mai mare decat al meu si automat si "noise-ul" cum se mai cheama e mult redus. Incearca un sony dupa cum am mai zis. Daca vrei un aparat si pentru viitor iti recomand un bridge. Canon sx1is, sony hx1 sau ultimul aparut fujifilm hs10. E drept ca cu tot ce iti trebuie la ele te duce undeva la 22 mil, dar obtii imagini bunicele cu ele, TOTUSI in nici un caz ca la un DSLR. Dupa cum am mai zis dslr-urile NU sunt pentru amatori. Nu te poti apuca sa reglezi expunerea sau shutter speed-ul daca tu nici macar nu sti cu ce se mananca. Spor la cumparat.
Http://www.pcgarage.ro/......a-compact/
Buna. Canon sunt cele mai bune. Ai mai sus un link de unde iti poti alege un model care sa ti placa! Bye.
Intra pe f64.ro
recomand Canon PowerShot SX120 IS Negru
pentru ca au lentile buna si pentru ca sunt foarte usor de folosit
Dupa parerea mea cele mai bune firme sunt sony sau panasonic, chiar si samsung, cat despre claritate eu ti-as recomanda sa iei de la 7 megapixeli in sus.
Ti-as propune cel profesional cu focusare super dubla si super lentila de calitate Italieneasca "Colpix".
Bafta la gasire!
Andreea1805 întreabă: