De la Altex am cumpărat și eu niște căști Sony. Nu mi-au dat voie să deschid cutia și să le văd în realitate decât după ce le achit. În mai puțin de 15 minute am deschis cutia și nu mi-au plăcut. Am vrut să le schimb cu altele +diferență; dar nu au vrut. Motivul ar fi că le-ar interzice sanepidul; că odată ce ating corpul nu mai pot fi vândute. Dar nu trebuia să le văd? Nu trebuia să testez calitatea produsului? Nu mi le-au mai primit înapoi decât după ce am contactat prin email protecția consumatorului. Altex trebuie să intre în faliment. Deci nu mai cumpărați de la Altex. (•‿•)
Nu știu ce șanse sunt să le poți înapoia, mai ales dacă ai probleme și cu ambalajul. Dar merită să încerci.
Trebuie să contactezi protecția consumatorilor de pe raza județului tău. Găsești email-ul lor pe Google. În email trimiți și o poză clară a bonului fiscal. Dar asta numai dacă magazinul îți respinge cererea de a le returna.
Din cate stiu nu se poate face retur la casti din motive de igiena, am incercat si eu si nu le-au acceptat. Mi-au oferit doar optiunea de a le trimite in garantie
Eu zic că ar trebui totuși să funcționeze returul. Depinde și ce tipuri de căști, daca sunt in ear sau over ear. De asemenea, cine te pune pe tine sa spui că le-ai pus pe urechi? Ai dreptul sa nu dai nicio explicație pentru respectivul retur. Nu are nimic dacă este putin ruptă cutia.
Totuși nu prea înțeleg un lucru - Te referi că aceleași căști le-ai mai avut și se auzeau mai bine sau că pur și simplu erau tot Sony...
In cazul in care sunt exact aceleași căști, o cauza a diferențelor de calitate ale sunetului ar putea fi utilizarea altui telefon. Ai putea de asemenea sa umbii si prin setări, un dolby atmos, un egalizator etc.