E o situație mai complexă. Când te-ai înregistrat pe eMAG ai făcut-o cu contul Facebook, ceea ce automat (bănuiesc că) ți-a creat un cont eMAG care are atașat acel email.
Dacă ai încercat să schimbi adresa de email prin procedura de aici http://www.emag.ro/user/security și nu ți-a mers, cred că singura soluție e să discuți cu cei de la eMAG. Cineva de acolo poate să modifice în baza de date contul tău și să funcționezi cu noua ta adresă de email.
Și recomand să faci așa, pentru că am pățit ceva similar pe un alt site. Folosisem login cu Facebook, care acces mi s-a pierdut când am șters contul Facebook. Deci pur și simplu, m-am trezit în aer, eu fiind cel care mi-am tăiat craca de sub picioare. :)) În situații din astea un programator de acolo, dacă se îndură, poate rezolva în 5 minute să-ți repare contul. Fiind cazuri izolate, cel mai probabil nu există o altă procedură la care să poți apela. Succes. :)
Pâi nu știu exact la ce număr, eu m-am uitat și îmi apar numai numere legate de : statusul comenzii/anulare comenzi, garanții etc, dar nu ceva legat de problema mea
La oricare suni mă aștept că vei fi redirecționat, doar sunt o echipă, nu o să fii primul care sună la categoria greșită.
Vezi aici https://www.emag.ro/info/?ref=hdr_help
Suport 24/7 sună destul de general.
Din păcate nu mă ajută acest lucru, nu pot să înțeleg care este problema. Eu pe contul de Facebook am eliminat această adresă de email veche, dar mie in contul eMAG îmi apare adresa aia veche si nu mă lasă să o șterg.