Google Drive. E destul de ok, 15 GB ajung pentru majoritatea documentelor si e usor sa partajezi fisiere cu alti utilizatori. Plus ca daca vrei mai mult spatiu planurile extra sunt destul de ieftine.
Ca storage principal am OneDrive, abonament personal 300 lei anual pentru 1 TB. Integrare perfecta cu Windows 10.
Microsoft Office inclus.
Cam de 4 ani de zile...a meritat si inca merita.
Varianta 1:
Dacă ai Windows 10 cu licență beneficiezi de 5GB spațiu de stocare în OneDrive. E cam puțin dar ai acces la Microsoft Office Online, pe orice dispozitiv, cu care poți edita documentele stocate în OneDrive. E util celor care au Windows pe un dispozitiv și Linux sau Android pe altul/altele!
Varianta 2:
Dacă nu ai Windows cu licență atunci folosești Dropbox sau Google Drive. Eu nu mai folosesc Dropbox de 5 ani și nu știu cum mai merge. În schimb folosesc Google Drive care pune la dispoziție 15 GB spațiu de depozitare, ceea ce pentru mine e de ajuns.
Google drive cred ca cel mai bine optimizat, avand in vedere ca e la fel ca si contul de Youtube, google si altele.
Wyoq568 întreabă: