Bineinteles ca conteaza, mai ales in shootere.
La un joc cu masini - prea putin spre deloc.
Insa in shootere, treaba sta in felul urmator:
Pentru simplitatea calculului, se presupune ca partenerul tau de joc are un monitor de 60Hz, si placa lui video poate randa aproximativ 60 de cadre pe secunda.
In timp ce a ta scoate 180fps (60x3) si monitorul poate randa tot 60.
In cazul colegului tau,
Cadrul 1 generat de placa lui video, va fi cadrul 1 afisat pe monitor, etc
In cazul tau: Cadrele 1, 2 si 3 sunt generate de placa video, si se va alege la intamplare unul dintre ele pentru a fi afisat pe monitor.
Daca va fi ales cadrul 2 sau 3, tu o sa il vezi pe el intr-o alta pozitie pe harta, putin mai recenta, decat o sa te vada el pe tine dupa terminarea afisarii primului frame pe monitor.
Fiecare nou cadru (frame) inseamna/reprezinta o noua pozitie a ta pe harta.
E vorba despre milisecunde, insa conteaza in shootere.
Intervine apoi viteza ta de reactie: tu vezi miscarile lui intr-un mod mai "fin", deci daca esti foarte rapid, ai șansa sa il elimini cand il vezi aparand de dupa colț...
Mersi,
Întrebarea a venit după ce am văzut că sunt cam aceleași configurații pentru laptop-uri, dar diferă prețul în funcție de acel ecran(60/144Hz).
Daca vrei sa faci "sport" de performanta, DA
stiu persoane care REFUZAU sa joace Counter Strike 1.6 fara cel putin 100fps in joc (nu conteaza cat are monitorul)
ceva cu si despre videza de reactie
da, e ilogic, dar, DEH
insa in afara de asta, intr-adevar nu are nici o importanta, chiar e recomandat sa nu iti stresezi placa video... DEGEABA
Nu, deoarece ecranul va alege decat 60 de cadre din cele 150+ generate de procesor si placa video.
MeliodaSsS întreabă: