anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

Salutare, sper să găsesc pe cineva care să mă ajute!
Până acum ceva timp mă conectam la internet cu ajutorul modemului, iar dintr-o dată îmi spune : "Fara U SIM"! Ziceam să încerc la wireless, însă dacă găsesc un dispozitiv îmi tot apare "Waiting for users.", deci nici cu wireless nu merge! Am încercat să mă conectez şi cu ajutorul cablului(la fel ca şi la calculator), însă nimic... Pur şi simplu nu îmi merge internetul în niciun fel?!
Aveţi vreo idee? Sau cel puţin să rezolv wireless-ul...

7 răspunsuri:
| Bizzle a răspuns:

Hey.
De unde ai luat modemul dul la service se poate sa se fi dereglat de la ceva si nu mai merge.Dul la un service ca nu costa mult sau ceva de genul.
Succes!

| Ex89 a răspuns:

Probabi s-a stricat cipul din cartela sau au blocat ei din greseala userul tau, se mai intampla, eu am patit. vezi ca ai pe factura de la internet numarul lor suna si vezi ce iti zic, o sa iti zica ce sa faci

| RalucaFiore a răspuns:

Eu am avut stick de la rds pentru internet, si la fel si mie imi scria fara u sim si am fost la ei la sediu si mi-au schimbat cartela din stick, acum functioneaza, spuneau ca daca nu functioneaza dupa ce imi schimba cartela sa merg sa imi schimbe stickul.
Ai putea sa suni la firma de la care ai netul sa vezi ce solutii au pentru tine!

| h3r a răspuns (pentru RalucaFiore):

De la RDS am!
Am sunat la ei, însă se pare că atunci nu era nimeni disponibil pe teren şi am renunţat, mă gândeam că o să-i dau eu de cap...
Şi totuşi, prin cablu de ce nu merge?

| RalucaFiore a răspuns (pentru h3r):

Eu am prin fibra si imi mergea.Ar trebui totusi sa mai suni, sau sa mergi la ei la sediu.Nu trebuie sa platesti nimic.

| h3r a răspuns (pentru RalucaFiore):

Ok, mulţumesc mult.

| Mirana03 a răspuns:

Uite eu am modem de la Orange...si asa am patit si eu..am incercat toate variantele am dezinstalat modem-ul de la pc, inclusiv toate setarile pe care le aveam in pc ...si tot nu aveam nici un rezultat. pana la urma am cerut informatii de la un operator Orange care mi-a zis in felul urmator: daca am dezinstalat si am reinstalat totul cum era si nu a functionat inseamna ca singura problema este de la cartela SIM. Stii ca pe verso orice SIM are un patrat auriu, e posibil ca acel patrat sa nu mai fie intr-o stare buna de ati putea permite sa navighezi pe net si trebuie schimbat Sim-ul.