Nu am de gand sa stau cateva zile/saptamani/luni pana cand isi aduce el aminte, mai bine il repar eu.
Sigur ca da! Il poti repara tu urmand instructiunile prin telefon cu cei de la asistenta tehnica de la Bucuresti: tel verde: 0314004401 ( RCS & RDS)
Multumesc frumos de raspuns, dar fara sa ma iei in nume de rau ..cred ca ai observat cam cat le pasa lor, daca tu ca si client al lor, ai diverse probleme la retea/TV, etc. cel putin asa se intampla in Dr Tr Severin ( cineva a stat 6 luni ca sa ii conecteze internetul prin fibra optica ).
E o pierdere de timp, risca sa piarda niste bani, sint obligati sa faca si reduceri la abonament!
Ar trebui sa mai angajeze personal pentru ca au foarte multi clienti, dar si solicitari.
Asa e! Ai dreptate, Gaby!
Posibil este ceva de la ei sau cel mai probabil nu l-ai configurat cum trebuie
Router-ul este configurat bine, m-am conectat cu numele de utilizator si parola oferite de RCS&RDS, conexiune de tip PPPoE, am pus parola si am setat ora si data ( fusul orar ). Problema e ca atunci cand ma conectez pe pagina de configurare a router-ului imi apare ca sun deconectat, iar in meniul acela, unde puteam sa vad adresa MAC a celor conectati-imi arata atat PC-ul, cat si telefonul. Am folosit chiar si comanda ping 8.8.8.8 si nu exista pierderi de pachete de date.
Lavinia_Cristina_ întreabă: