Salut, am avut o problema asemanatoare la un Sony Bravia Android, se misca foarte greu cand umblam in meniu sa comut diverse aplicatii.
S-a rezolvat doar prin schimbarea bateriilor telecomenzii.(folosite doar 3 luni)
Poate te ajuta
Trimite un e-mail sau suna-i: http://services.sony.ro/support/ro/contacts/email
021 313 8872
Ore de program:
De luni până vineri: 09:00 - 17:00
Păcat de banii care i ai dat pe el, daca m ai este in garantie, mergi cu el inapoi, ori il schimbă si i ti dă altul, dar verifica l si tu, fa i proba acolo in magazin, nu acasa, de cit timp l ai luat? sună la firma de la care l ai luat si roagă i să ti l schimbe, sau sa i ti dea banii inapoi, si i ati un Samsung, alea sunt televizoare bune, televizorul tău e led? sau plasmă? Ce diagonală are? Suna i chiar azi, nu m ai sta, ca expiră garantia, si nu il m ai poti schimba, sau recupera banii, ei (firma) sunt obligati in baza actelor cu care ai cumpărat aparatul, sa il schimbe, daca nu vor, faci plîngere la Opc, si cei de la Opc îi vor obliga pe cei care ti au vindut tv ul sa ti l schimbe sau sa i ti dea banutii inapoi, 39 de milioane e o sumă colosală pentru un tv, dar tu acolo nu l ai probat? Seara bună.De cit timp i ti face probleme? Sau asa facea decind l ai cumpărat, sa nu il desfaci, sa nu rupi sigiliul de pe televizor, ca atunci nu il m ai poti schimba, si il vinzi in pagubă. Sa il returnezi firmei exact cum l ai luat, in cutia lui, cu toate accesoriile, carti tehnice, cabluri, telecomandă, si ce m ai are el. In ce zonă stai? esti din Bucuresti? De la ce magazin l ai luat?
Salut poate sa fie din cauza furnizorului daca la-i achizitionat recent inseamna ca ai garantie pe el si furnizorul sau firma de unde la-i achizitionat trebuie sa il repare sau sa ti-l schimbe daca nu mai ai garantie cunosc eu un reparator de televizoare pe Timisoara daca vrei altfel nu te mai pot ajuta , ar mai fii o problema si din cauza Abonamentului de cablu sau firul prin care aveti TV are deteriorari sau defectini( ros, rupt, indoit, desprins etc ) daca este ceva ma anuntati si va las nr de telefon al reparatorului
Fiind in garantie nu are voie nimeni sa il desfacă, asta este treaba magazinului de unde l a cumpărat, ei trebuie sa i rezolve problema, ca a dat o gramada de bani, nu 2 lei.
Adevarat aici nu te pot contrazice, eu unu mi-am luat un LG smart Tv de 80 cm, am dat undeva la 21 de milioane si sunt multumit, cand avenit curierul televizorul era intact, desi la Magazinul flanco l-am deschis sa vad cum functioneaza am avut pretentia ca produsul sa fie resigilat si asa a si fost, dar sa dai 39 de milioane si sa se miste in lag asta imi suna a defect de furnizor (adica defect ori din fabricatie ori din magazinul comercial) acuma ramane de vazut ce se va face cu tv-ul
Jak întreabă: