| miyaS a întrebat:

Salutari. Am cumparat si eu in urma cu ceva timp (nu mai mult de 5 luni) un televizor Sony Bravia cu android, am dat 39 de milioane pe el, dar vreau sa va spun ca se misca greu, in lag, cand mut canalele, cand dau o comanda de la telecomanda, gen sa dau mai incet, dar se misca cu lag, dar mai ales cand schimb canalul si deseori cand dau sa schimb canalul se mai si blocheaza. Nu stiu ar trebui sa fac update la software? Ca atunci cand dau pe recording la telecomanda (sa inregistreze) imi spune sa actualizez software-ul pentru a utiliza aceasta functie, iar apoi ca sa il actualizez mi se spune sa iau legatura cu cei de la Sony. Stie cineva cum se procedeaza? Asa ar trebui sa faca? A mai avut cineva astfel de probleme? Multumesc pentru timpul acordat intrebarii mele.

Răspuns Câştigător
| Panaete_Ionut-Tiberiu_1991 a răspuns:

Salut, am avut o problema asemanatoare la un Sony Bravia Android, se misca foarte greu cand umblam in meniu sa comut diverse aplicatii.
S-a rezolvat doar prin schimbarea bateriilor telecomenzii.(folosite doar 3 luni)
Poate te ajuta

5 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Trimite un e-mail sau suna-i: http://services.sony.ro/support/ro/contacts/email

021 313 8872
Ore de program:
De luni până vineri: 09:00 - 17:00

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Păcat de banii care i ai dat pe el, daca m ai este in garantie, mergi cu el inapoi, ori il schimbă si i ti dă altul, dar verifica l si tu, fa i proba acolo in magazin, nu acasa, de cit timp l ai luat? sună la firma de la care l ai luat si roagă i să ti l schimbe, sau sa i ti dea banii inapoi, si i ati un Samsung, alea sunt televizoare bune, televizorul tău e led? sau plasmă? Ce diagonală are? Suna i chiar azi, nu m ai sta, ca expiră garantia, si nu il m ai poti schimba, sau recupera banii, ei (firma) sunt obligati in baza actelor cu care ai cumpărat aparatul, sa il schimbe, daca nu vor, faci plîngere la Opc, si cei de la Opc îi vor obliga pe cei care ti au vindut tv ul sa ti l schimbe sau sa i ti dea banutii inapoi, 39 de milioane e o sumă colosală pentru un tv, dar tu acolo nu l ai probat? Seara bună.De cit timp i ti face probleme? Sau asa facea decind l ai cumpărat, sa nu il desfaci, sa nu rupi sigiliul de pe televizor, ca atunci nu il m ai poti schimba, si il vinzi in pagubă. Sa il returnezi firmei exact cum l ai luat, in cutia lui, cu toate accesoriile, carti tehnice, cabluri, telecomandă, si ce m ai are el. In ce zonă stai? esti din Bucuresti? De la ce magazin l ai luat?

| AnOnImuSS1 a răspuns:

Salut poate sa fie din cauza furnizorului daca la-i achizitionat recent inseamna ca ai garantie pe el si furnizorul sau firma de unde la-i achizitionat trebuie sa il repare sau sa ti-l schimbewinking daca nu mai ai garantie cunosc eu un reparator de televizoare pe Timisoara daca vrei happy altfel nu te mai pot ajuta happy, ar mai fii o problema si din cauza Abonamentului de cablu sau firul prin care aveti TV are deteriorari sau defectini( ros, rupt, indoit, desprins etc happy ) daca este ceva ma anuntati si va las nr de telefon al reparatorului

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru AnOnImuSS1):

Fiind in garantie nu are voie nimeni sa il desfacă, asta este treaba magazinului de unde l a cumpărat, ei trebuie sa i rezolve problema, ca a dat o gramada de bani, nu 2 lei.

| AnOnImuSS1 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Adevarat aici nu te pot contrazice, eu unu mi-am luat un LG smart Tv de 80 cm, am dat undeva la 21 de milioane si sunt multumit, cand avenit curierul televizorul era intact, desi la Magazinul flanco l-am deschis sa vad cum functioneaza am avut pretentia ca produsul sa fie resigilat si asa a si fost, dar sa dai 39 de milioane si sa se miste in lag asta imi suna a defect de furnizor (adica defect ori din fabricatie ori din magazinul comercial) acuma ramane de vazutwinking ce se va face cu tv-ul