Sorry că te dezamăgesc, dar era la "Telefonie" şi ţi-am MUTAT-o la "Tehnologie".
Important era să fi fost postată de la început aici pentru că atunci mai sunt persoane care o citesc şi răspund.
Dacă sunt deja 2-3 răspunsuri, atunci majoritatea nici nu mai citesc întrebarea...
În privinţa întrebării tale : CRED că ar fi bine să mergi cu router-ul în Service ( la magazinul de unde l-ai cumpărat ) şi să le explici această situaţie.
Se poate să fie un defect din moment ce la început a mers bine o lună.
Dacă nu are nici un defect, atunci să vorbeşti cu furnizorul de net - poate au schimbat ceva în modalitatea de conectare...
Toate cele bune.
Suna la providerul de internet, cred ca trebuie sa le dai macu' sa til activeze sau ceva de genu
Pai cand l-am luat eu am conexiune pppoe s-a conectat a mers vreo 1 luna si ceva si acum nu mai merge azi a mers asa se intampla merge ziua de dimineata pe la 9 pana seara apoi iar nu mai functioneaza am folosit tot felul de metode schimb de cabluri, resetari, renew/release ipconfig de toate si nu merge nimic
NU la "Telefonie"!
Ai "coborât" mai jos cu un rând, trebuia să postezi la "Tehnologie".
NU mai posta aiurea la alte categorii, doar pe motivul că ar fi mai vizualizate, deoarece ÎNCALCI Regulamentul TPU şi ţi se poate SUSPENDA contul!
Toate cele bune.
Puteai sa imi spui asta si in reply-ul de la intrebarea mea dar in fine oricum eu puteam sa ma jur ca l-am pus la tehnologie ca asa ce treaba are telefonia cu router-ul la urma urmei bine o mica legatura cu wireless-ul si imi cer scuze pentru mai devreme nu inteleg asta e am gresit mersi ca ai mutat intrebarea.
Sorry că te dezamăgesc, dar era la "Telefonie" şi ţi-am MUTAT-o la "Tehnologie".
Important era să fi fost postată de la început aici pentru că atunci mai sunt persoane care o citesc şi răspund.
Dacă sunt deja 2-3 răspunsuri, atunci majoritatea nici nu mai citesc întrebarea...
În privinţa întrebării tale : CRED că ar fi bine să mergi cu router-ul în Service ( la magazinul de unde l-ai cumpărat ) şi să le explici această situaţie.
Se poate să fie un defect din moment ce la început a mers bine o lună.
Dacă nu are nici un defect, atunci să vorbeşti cu furnizorul de net - poate au schimbat ceva în modalitatea de conectare...
Toate cele bune.
Lavinia_Cristina_ întreabă: