| Mark2012012 a întrebat:

Stie cineva la Vodafone care este timpul clauzei de respectat ca sa imi instaleze internetul/ cablu tv?

Din data de 24.08. 2023 am incheiat un contract cu Vodafone, o portare de numar 1231424
si pachetul de abonament internet si pachetul Tv cu 2 mediaboxe.
  Trei persoane au venit pentru a instala serviciile de internet si cablu tv cu mediaboxes si router wireless,
prima persoana a venit pe data de 28.08. 2023 si nu a verificat sa vada daca exista semnal pentru instalarea cablurilor si a plecat neinstaland serviciile cerute,
a doua persoana a venit pe data de 30.08. 2023 a verificat si a vazut ca nu exista semnal pentru instalarea cablurilor si a plecat.
 Astazi pe data de 01.09. 2023 fiind a 9 a zi, ni s-a transmis ca o sa se rezolve situatia,
si au trimis o a treia persoana pentru a rectifica situatia. Nici această persoană nu a stiu cã
nu este semnal pentru internet si ca nu este semnal pentru cablul TV de la Vodafon pentru a ne putea instala serviciile pe care au spus ca ni le oferă. Nu se realizeză comunicare intre persoanele care lucreaza la Vodafone pentru a se face eficient prestarea serviciilor pe care ni le oferă nouă, clienților.
  Zilnic ni s-a spus ca se va rezolva, dar nu mai avem nici o incredere, 
nu ni s-au instalat serviciile.
Doresc rectificarea situatiei neplacute pe care Vodafone mi le-a creat si despăgubire in urma promisiunilor pe care mi le-au spus.
Multumesc de raspuns!

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Vodkafon a preluat UPC. "Acelasi Marie, cu alta palarie."
Eu am fost client UPC, iar o defectiune nu s-a rezolvat in timp de 3 luni, pentru care am refuzat plata facturilor emise "in gol" (fara consum).
Dupa facturarea a inca aproape de un an dupa renuntare si multe amenintari pentru pretentiile lor si discutii cu firma de recuperare, au renuntat la pretentiile, nejustificate.
Eu am trecut cu serviciile la RDS si de atunci totul functioneaza fara reprosuri. O singura data a fost o mica problema, dar in mai putin de o ora a venit o echipa si a fost rezolvata.

| Mark2012012 explică (pentru Bula):

Multumesc, tocmai m-am mutat de la Digi
Preturile prea mari, iar internetul foarte slab la viteza. Internetul cade uneori la digi. Stau in Ploiesti

| Bula a răspuns (pentru Mark2012012):

La Digi sunt cele mai mici preturile.
Daca se va monta retea cu fibra optica (si vei avea si tu calculator /telefon suficient de rapid, atunci vei putea avea internet pana la 1000 Mbps.
Fratele meu e la Vodka si plateste pentru internet si TV mai mult ca mine (internet + tel mobil nelimitat + 2 abonamente TV).

| Mark2012012 explică (pentru Bula):

Pentru Televizor, exista start/stop si record la Digi?
da, luni ma mut din nou la digi, la vidafine nu mi-a facut inca instalarea la nici un serviciu din ceea ce scrie in contract

| Bula a răspuns (pentru Mark2012012):

Start, stop si record nu este la nici un furnizor, ci in dispozitivele tale (calculator, televizor, telefon, etc.).
Furnizorul doar iti face conexiunile pentru semnale (TV, internet, telefonie fixa).

| Mark2012012 explică (pentru Bula):

Ba da, la Vodafone, acel mediabox are Start/Stop si Recorder schedule date and time.

Iti multumesc pentru recomandarea de viteza la internet la Digi, nu stiam de oferta 1000mb/s

| Mark2012012 explică (pentru Mark2012012):

Dar preturile la digi nu sunt asa mici. Dar ma mut inapoi la digi in conditiile in care nu onsa am internet fix de la Vodafone prea curand

| Bula a răspuns (pentru Mark2012012):

Mediabox este un dispozitiv combinat, care are decodor digital + recorder.
Daca ai televizor cu decodor digital, atunci nu ai nevoie de decodor si multe au si functie de iregistrare incorporat (registreaza pe hard disk sau stick usb suficient de mare, conectat la mufa USB).

7 răspunsuri: