NicolaeComan
| NicolaeComan a întrebat:

Unde pot reclama calitatea serviciului de internet mobil oferit de Orange?
Am avut proasta inspiraţie de a încheia un abonament pe doi ani la "Internet Everywhere" şi de fapt este mai mult "Nowhere". Cei de la magazin nici nu se sinchisesc, ştiu că 2 ani sunt bun de plată. Ce e de făcut?

4 răspunsuri:
| MisterKat a răspuns:

Salut! Suna la "Relatii cu Clientii", mergi la reprezentanta Orange din orasul tau (nu la magazine gen Germanos, Internity etc.). Daca vezi ca nu merge sa rezolvi cu ei, mergi la Protectia Consumatorilor si explica-le situatia ta.
Succes!

| atn93 a răspuns:

Daca problemele de conexiune nu sunt si din cauza telefonului puteti in prima forma sa cereti sfatul operatorilor oringi (apel 444) sau la vreun reprezentant din magazine, daca nu va lamureste in cel mai rau caz puteti cere sfatul celor de la OPC si in caz ca se dovedeste calitatea proasta a serviciilor oferite o sa gaseasca ei o solutie. in prima forma daca nu ati incercat deja puteti incerca sa va conectati cu alt telefon sa vedeti cum merge. eu de exemplu am avut 2 telefoane si cu unul dintre ele eccesam foarte greu internetul.

| tim a răspuns:

Deci poti suna si la cel de sus, ca asta e.asa am si eu, doar in marile orase merge in rest --------, sti tu ce vreau sa zic la liniutele alea. unde am semnal la mobil orange o linie merge netu pe mobil fara probleme. cu modemul orange insa, si in oras abia abia merge. iar daca fac doi pasi in afara orasului, salut frate. acum incearca sa scoti cartela din modem, si baga o cartela pre-pay care are netu activat pe mobil, merge si asa dar inca nu am incercat in afara orasului.

| ionikutza a răspuns:

Suna la numarul serviciului lor.Nu il stiu, dar poti intreba pe cineva.Cum ar fi:
-prietenii
-familia
-colegii...