Google Chrome.La mine se misca cel mai bine si imi place pentru ca nu intra toobare...
Firefox.
Le-am incercat pe toate pana acum mai putin Opera si Safari, si Firefox mi-a placut cel mai mult.
Degeaba spuneti voi... opera e cel mai bun... si cel mai complex dar mozila firefox se foloseste cel mai mult la hacking deci eu folosesc opera si mozila pentru siteuri care nu mi le citeste cu opera.
Google chrome e cel mai compact, simplu si rapid dintre toate
Ai mai putea folosii ultima versiune de firefox pentru ca este o combinatie intre google chrome si mozilla firefox... pe scurt e un firefox mult mai simplu si mai rapid :d
Succes!
Internet Explorer nu-mi place! Folosesc Google Chrome dar am si Mozilla Firefox descarcata pentru ca uneori incarca mai repede. De ex. la Google pe caption.it nu se incarca deloc iar pe Mozilla imediat! Dar tot google imi place!
Sau.
Opera
Enunturile scrise numai cu litere mari sunt deranjante, inestetice si mai putin lizibile, asa ca am aprecia daca ai folosi majuscula numai atunci cand este cazul!
Echipa TPU.ro si ceilalti utilizatori iti multumesc!
Mozilla Firefox. Dintre toate [ le.am incercat pe toate ] Ma descurc cel mai bine cu el. :] Tu, ce folosesti?
birdie14 întreabă:
SexAndDrugs întreabă: