Ai dreptul conform legii sa-l inapoiezi in 10 zile lucratoare fara nici o explicatie. Ei au insa ( eMag) un termen mai mare: 30 zile. Pentru acesta trebuie sa suni la ei si sa-i intrebi ca daca te duci la Timisoara iti dau banii? Este un numar de telefon pe siteul lor. Oficial trebuie sa iei (tot de pe site) o cerere, s-o completezi si trimit ei curierul. Lucrez cu eMag de atunci de cand nu era un magazin asa cunoscut si n-am patit nici cand asemenea probleme. Oricum, se mai intampla dar sa stii ca sunt o firma serioasa. Ti-l schimba si-ti dau altul nou fara sa cracneasca daca faci scandal. Eu am avut o defectiune la un obiect si l-au schimbat fara probleme.
Asa am auzit si eu dar atunci de ce imi vin cu explicatii de genul: coreeni au intrat pe fb sa-l verifice si ft dubios e ca fbu e a unei fete din Arad (ca si mine)
Un vanzator nenorocit a facut o schimbare fara sa stie ai lui. Mergi pana la Timisoara la mazin si fa scandal. Se va lasa cu probleme pe capul lui si-ti vor schimba produsul. Daca nu rezolvi poti sa suni pe loc la protectia cumparatorului: 0256 422 790, 0256 295 000.
Si protectia face ce? ma trimite sa ma judec cu ei... nu stii din intamplare... daca telefonul l-am luat prin curier in Arad pot sa ii fac returul personal la sediul din Timisoara si sa iau banii in mana?
Nu citesti ce am scris despre returnare la sediu?! Asta nu o stiu! Suna la ei (eMag) sa vezi. Protectia consumatorului nu te trimite la judecata ci aplica sanctiuni pe loc.
... normal ca nu am platit 1269 alea resigilate erau doar 1140 si ar fi trebuit sa scrie ceva ca e resigilat, pe langa asta istoric la internet apare din 25 sep 2013 pana in 10 feb 2014...