| daniel1ft a întrebat:

Am abonament la orange...am telefonul Orange nivo.sa stricat de 4 ori.un priet mi-a spus ca a treia oara erau obligati sa il inlocuiasca.este adevarat?

Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Consumatorul are dreptul la repararea sau inlocuirea neconditionata a produsului de catre agentul economic. Daca produsele sunt neutilizabile mai mult de 10% din perioada de garantie, consumatorul poate solicita inlocuirea sau restituirea contravalorii produselor. Perioada de garantie este prelungita cu perioada in care produsul a fost neutilizabil, dar nu din culpa consumatorului.
2 ani*365 zile =730 zile*10% = 73 zile de nefunctionare in primii 2 ani. Doar asa poti cere legal inlocuirea produsului. Pana atunci vanzatorul/producatorul trebuie sa aleaga solutia mai convenabila pentru el; reparare sau inlocuire.

2 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Service-ul autorizat este singurul in masura sa emita o concluzie cu privire la repararea telefonului defect. Inlocuirea lui poate fi decisa in situatia in care se constata lipsa de conformitate a produsului si, daca vrei sa verificam situatia telefonului tau, te rugam sa ne scrii seria IMEI si numarul tau de telefon prin intermediul unui mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helper

| ZeXcKEReS a răspuns:

Da daca are un defect major si nu mai poate fi reperat trebuie sa til inlocuiasca