| 1Denisu007 a întrebat:

Am abonare la Vodafone si am cost suplimentar 75 de € doar in 3 4 zile si acel cost suplimentar este făcut pe date mobile, deși eu m-am asigurat si am stat numai pe wi fi si am stat cu telefonul inchis, fara baterie si tot crește costul.

3 răspunsuri:
| Lostlyric a răspuns:

De ce nu suni la Relatii cu clientii? Intri in legatura cu un operator care iti poate verifica contul si iti poate da informatii cu privire la abonament, costuri, schimbarea optiunii daca este posibila, problemele aparute etc.
Uite aici numere utile in retea pentru diverse tipuri de probleme:
https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/Contacteaza-ne/suna-ne/index.htm

Bula
| Bula a răspuns:

Daca telefonul tau (care contine cartela SIM aferent numarului suprataxat) e inchis, fara baterie si totusi in contul tau poti sesiza consum vertiginos de date, atunci cineva consuma in contul tau cu o alta cartela SIM.
Astfel de situatie (mai multe cartele SIM cu acelasi numar) n-ar trebui sa existe din pdv tehnic inca de la furnizorul de telefonie.
Daca totusi e demonstrabil, mergi la ei si cere-le explicatii IN SCRIS, punand in vedere plangere penala pentru furtul de date.

| sierra1 a răspuns:

Cere factura detaliată și vezi exact de unde vine costul ăsta MARE!