Daca doresti dezactivarea extraoptiunii cu minute si mesaje pe care o ai activa pe contul cartelei tale Cosmote, este necesar sa apelezi Serviciul de Relatii cu Clientii la numarul 1234 - apel gratuit din reteaua COSMOTE sau la numerele: 021. 4041234 - apel taxabil ca orice apel national, apelabil din orice retea, respectiv 1616, apel tarifat cu 0.33 EUR (fara TVA)/apel sau 0.41 EUR( cu TVA inclus)/apel, apelabil doar din reteaua COSMOTE.
Te rugam sa ai in vedere ca dezactivarea extraoptiunii se va produce cu o zi inainte de urmatoarea data la care aceasta ar fi trebuit sa se reactiveze automat, nu la data la care a fost inregistrata cererea de dezactivare.
Daca doresti activarea unei alte extraoptiuni in timp ce deja ai extraoptiune activa, nu este necesar sa soliciti dezactivarea in prealabil. In momentul activarii extraoptiunii noi, cea veche se va dezactiva automat, cu pierderea beneficiilor neconsumate.
Daca nu mai ai valabilitate pentru creditul de pe cartela si vrei sa dezactivezi extraoptiunea pe care o ai activa pe cont sau nu doresti ca aceasta sa se reactiveze automat, poti suna de pe orice alt numar de telefon la Serviciul de Relatii cu Clientii sa soliciti aceasta dezactivare.
sursa: Cosmote
Carui operator de telefonie mobila apartine cartela ta sim? Ca sa poti primi instructiunile corecte.
anonim_4396 întreabă: