Atunci cand ai creditul disponibil, nu e necesar sa astepti reactivarea.
O poti face manual, prin serviciul *100#, ramura "Contul meu".
Pentru ca reactivarea sa fie aplicabila, Orange trimite mesaj ca optiunea Young poate fi folosita din nou, adica este activa. Orice apel sau expediere mesaj efectuat inainte de aceasta confirmare, consuma din credit. Era bine sa verifici initial daca oferta s-a reactivat.
Am patit si eu ca tine si de fiecare data cand imi (re)activez ofertele, intai sun la 333 (sau *133#), pentru a ma asigura ca oferta e functionala (se consuma din minute/sms, si nu din credit).
Am apel prima data cam la 10 ore dupa teoretica reactivare, cum sa imi treaca mie prin cap ca nu s-a reactivat?
Salut,
Te rugam sa ne oferi numarul tau de telefon pentru a verifica situatia, in mesaj privat.
O zi buna,
Orange Helper
Am fost contactat de un angajat de la Orange si problema mea a fost rezolvata
Anonimul205 întreabă: