Bună!
Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.com/acer-liquid-z5-hard-reset.html
http://www.hard-reset.org/......ard-reset/
http://www.resettoo.com/......y-settings
http://www.hardreset.info/devices/acer/acer-liquid-z5/
ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...
Sau, duci telefonul la un Service.
Toate cele bune.
Ideea este ca ori s-a defectat, ori s-a virusat. Cel mai bine este sa mergi cu el inapoi ca-i in garantie si sa le zici celor de unde l-ai cumparat. Ori ti-l repara gratis, ori primesti altul nou, dar asta e defect si tu nu mai poti face nimic. Numai bine!