| yellowFrog a întrebat:

Am cumparat un telefon nou de la Orange si mi-am prelungit contractul pe doi ani cu un alt abonament, Cangur 9, inainte aveam Delfin 5. Problema este ca noul abonament nu s-a activat, cu exceptia internetului. Am sunat la 415 si mi-au trimis informatii despre consumurile realizate ca in vechiul abonament.
Ce pot face ca sa beneficiez de noua oferta? Trebuie activat cumva noul abonament?
P.S. Mentionez ca nu stiu data cand expira vechiul abonament.

4 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Dacă ACUM ( recent ) ai schimbat abonamentul, atunci NOUL abonament intră în vigoare DUPĂ facturarea pe ultima lună ( conform vechiului abonament ).

Toate cele bune.

| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Dupa luna de facturare intra noul abonament, iti da ca nu poate sa-ti dea detalii 48 de ore de la intrarea noului plan tarifar

| yellowFrog explică (pentru besleaganicolaecosmin):

In regula, am inteles. Multumesc!

| beng a răspuns:

Suna la 411 ca sa afli de la ce data trebuie sa ti se activeze Cangur 9 si daca ti s-a activat dar nu ai internetul, suna la 408.