Bună!
DA, ar trebui să ai Garanţie de 24 de luni ( 2 ani ).
Mergi cu telefonul + C.I. + Factura/bon fiscal ( sau Contractul dacă telefonul l-ai primit "la ofertă"/gratis ) + Certificatul de Garanţie la unul dintre Service-urile menţionate în Certificatul de Garanţie!
Toate cele bune!
Problema e că nu-mi aduc aminte să fi primit certificat de garanţie, de fapt sigur nu am primit, nu cred că pot rezolva altfel, nu?
Ciudat!
La orice produs ar TREBUI să primeşti acel Certificat de Garanţie.
În acest caz, mergi la magazinul/reprezentanţa de unde ai primit telefonul!
Dacă comentează ceva, le spui că NU ţi-au dat nici un Certificat...
Buna!
Depinde pe cat timp ai garantia la el si daca n-a expirat. Mergi cu cutia si actele de cumparare la un sediu Telekom si spune-le problema.